Covid-19 - Skeikampen


Vilkår for evt. refusion i tilfælde af Coronarestriktioner vedr. vintersæsonen 2020/2021.

 

Det pointeres, at enhver refusion fra Norsk Hytte Udlejning er betinget af, at Norsk Hytte Udlejning opnår tilsvarende refusion fra sine samarbejdspartnere på destinationen. Såfremt og i det omfang Norsk Hytte Udlejning opnår refusion fra destinationen, tilbydes følgende refusioner til Norsk Hytte Udlejnings kunder:


Overnatning vilkår:

Thon Hotel lejligheder 

- Ophold refunderes indtil ankomst hvis regeringsbeslutninger i Norge eller Danmark samt øvrige EU-lande, gør at du ikke kan rejse.

 

Skeikampen Servicesenter

- Ophold refunderes indtil 1 uge før ankomst hvis regeringsbeslutninger i Norge eller Danmark samt øvrige EU-lande, gør at du ikke kan rejse.

 

Øvrige hytter og lejligheder

- Ophold refunderes indtil ankomst hvis regeringsbeslutninger i Norge eller Danmark samt øvrige EU-lande, gør at du ikke kan rejse. Du kan også vælge at få flyttet dit ophold til senere eller næste vinter.


Heis/liftkort vilkår:

- Kontakt Skeikampen direkte for yderlige info på info@skeikampenalpinsenter.no


Skileje vilkår:

- Kontakt skiudlejningen direkte på Skeikampen for yderlige info på skeikampen.skiutleie@thonhotels.no


Skiskole vilkår:

- Kontakt skiskolen direkte på Skeikampen for yderlige info på booking@skiersofnorway.no

 

Vi anbefaler at du først køber liftkort, bestiller ski og skiskole ved ankomst.

 

Afbestillingsforsikring
Vi opfordrer alle vores gæster til at tegne afbestillingsforsikring hos eget forsikringsselskab.
Covid19 nedlukninger kan have mange forskellige betingelser og derfor opfordrer vi dig som gæst, til at sikre dig selv.

Det er derfor vigtigt at du kontakter dit forsikringsselskab, om gældende vilkår og dækninger. 

 

 

 


Søg ferie / Online booking

Land:
Område:
Periode:
Startdato:
Personer